رایزنی وزرای خارجه قطر و عربستان درباره امنیت منطقه پس از تفاهم ایران و آمریکا
کد خبر : ۹۱۶۷۶۵
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
-
زمان : ۰۷:۲۹
|
دسته بندی: اسلایدر

رایزنی وزرای خارجه قطر و عربستان درباره امنیت منطقه پس از تفاهم ایران و آمریکا

پول و تجارت :دیپلمات‌های ارشد قطر و عربستان سعودی در تماس تلفنی درباره هماهنگی برای کاهش تنش‌ها در منطقه خلیج فارس گفت‌وگو کرده‌اند.

به گزارش پول و تجارت به نقل از ایسنا، وزارت خارجه قطر اعلام کرد که دیپلمات‌های ارشد قطر و عربستان سعودی در تماس تلفنی درباره هماهنگی برای کاهش تنش‌ها در منطقه خلیج فارس گفت‌وگو کرده‌اند.

به نوشته الجزیره، بر اساس این بیانیه، «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر روز چهارشنبه با «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی تماس تلفنی داشته است.

در این گفت‌وگو، طرفین تلاش‌ها برای تقویت امنیت و ثبات در منطقه را پس از یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا بررسی کردند.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه