وزیران خارجه عربستان و آمریکا تحولات مربوط به ایران را بررسی کردند
کد خبر : ۹۱۶۹۳۳
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
-
زمان : ۱۹:۲۵
|
دسته بندی: اسلایدر

وزیران خارجه عربستان و آمریکا تحولات مربوط به ایران را بررسی کردند

پول و تجارت :وزیران خارجه عربستان سعودی و آمریکا در حاشیه نشست وزارتی شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا، آخرین تحولات منطقه از جمله روند مذاکرات میان واشنگتن و تهران، امنیت کشتیرانی در تنگه هرمز و وضعیت لبنان و غزه را بررسی کردند.

به گزارش پول و تجارت به نقل از ایسنا، خبرگزاری واس گزارش داد که فیصل بن فرحان بن عبدالله، وزیر خارجه عربستانسعودی، امروز در منامه با مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار در حاشیه نشست وزارتی میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا برگزار شد.

دو طرف در جریان این دیدار، تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بررسی قرار دادند که در صدر آن، توافق آمریکا و ایران و میزان پیشرفت حاصل‌شده در مذاکرات میان دو کشور قرار داشت.

وزیران خارجه عربستان و آمریکا همچنین بر اهمیت حفظ آزادی کشتیرانی بین‌المللی در تنگه هرمز بدون اعمال محدودیت تأکید کردند.

در ادامه این گفت‌وگوها، آخرین تحولات مربوط به غزه و لبنان نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه