کنسول‌های ایکس‌باکس احتمالا سال آینده دوباره گران‌ می‌شوند
کد خبر : ۹۱۷۰۱۸
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
-
زمان : ۰۱:۲۷
|
دسته بندی: اخبار فناوری

کنسول‌های ایکس‌باکس احتمالا سال آینده دوباره گران‌ می‌شوند

مایکروسافت می‌گوید که احتمال دارد قیمت کنسول‌های ایکس‌باکس در سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ دوباره افزایش یابد.

مایکروسافت امشب قیمت ایکس باکس را افزایش داد و در بیانیه‌ای مطبوعاتی هشدار داد که احتمالا کنسول‌هایش در سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ گران‌تر هم می‌شوند. این شرکت می‌گوید که با وجود تلاش برای کنترل هزینه‌ها، شرایط بازار قطعات الکترونیکی تغییر کرده است و افزایش قیمت ایکس‌باکس اجتناب‌ناپذیر بود.

مایکروسافت می‌گوید قیمت رم و فضای ذخیره‌سازی کنسول‌ها بیش از ۲٫۵ برابر افزایش یافته است و انتظار می‌رود که تا پاییز ۲۰۲۷ این هزینه‌ها دو برابر شود.

مایکروسافت پیش‌تر در مهرماه ۱۴۰۴ قیمت کنسول‌های خود را در ایالات متحده بین ۲۰ تا ۷۰ دلار افزایش داده بود. پیش از آن نیز در اردیبهشت ۱۴۰۴ قیمت کنسول‌های ایکس‌باکس با افزایشی بین ۸۰ تا ۱۰۰ دلار مواجه شد.

خانواده ما

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه