تصمیم جدید آمریکا پس از خسارت‌های حمله ایران به پایگاه‌هایش در خاورمیانه | انتقال پایگاه‌ها به نقاطی دورتر از برد موشک‌های ایران | مراکز فرماندهی به تأسیسات زیرزمینی منتقل می‌شوند
کد خبر : ۹۱۷۰۶۵
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
-
زمان : ۰۹:۴۶
|
دسته بندی: اسلایدر

تصمیم جدید آمریکا پس از خسارت‌های حمله ایران به پایگاه‌هایش در خاورمیانه | انتقال پایگاه‌ها به نقاطی دورتر از برد موشک‌های ایران | مراکز فرماندهی به تأسیسات زیرزمینی منتقل می‌شوند

پول و تجارت : ارتش آمریکا اکنون در حال بررسی تغییر ساختار پایگاه خود در بحرین، کاهش حضور نظامی آمریکا در کویت و عربستان سعودی، و انتقال برخی پایگاه‌ها یا بخشی از کارکردهای آن‌ها به مناطق غربی‌تر است.

به گزارش پول و تجارت به نقل از انتخاب، وال استریت ژورنال نوشت: به گفته مقام‌های آمریکایی آگاه، خسارات گسترده‌ای که تسلیحات ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در سراسر خاورمیانه وارد کرده‌اند، پنتاگون را وادار کرده است تا بازنگری جامعی در کل آرایش و استقرار نیروهای خود در منطقه آغاز کند.

به گفته این مقام‌ها، ارتش آمریکا اکنون در حال بررسی تغییر ساختار پایگاه خود در بحرین، کاهش حضور نظامی آمریکا در کویت و عربستان سعودی، و انتقال برخی پایگاه‌ها یا بخشی از کارکردهای آن‌ها به مناطق غربی‌تر است؛ یعنی نقاطی که از برد موشک‌ها و پهپادهای ایران دورتر باشند.

این مقام‌ها افزودند که ممکن است ساختمان‌هایی که هدف حمله قرار گرفته‌اند، دیگر بازسازی نشوند. 

همچنین احتمال دارد مراکز فرماندهی و کنترل به تأسیسات زیرزمینی منتقل شوند و توانمندی‌های نظامی آمریکا به‌صورت پراکنده‌تر در سراسر منطقه توزیع شود. 

با این حال، آن‌ها تأکید کردند که هنوز هیچ تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده است.

 

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه