نقض دوباره آتش‌بس/ اسرائیل جنوب لبنان را بمباران کرد
کد خبر : ۹۱۷۰۷۶
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
-
زمان : ۱۰:۲۴
|
دسته بندی: اسلایدر

نقض دوباره آتش‌بس/ اسرائیل جنوب لبنان را بمباران کرد

پول و تجارت : اسرائیل یک بار دیگر آتش‌بس را در جنوب لبنان نقض کرد و شهرک النبطیه الفوقا را هدف حمله هوایی قرار داد.

به گزارش پول و تجارت به نقل از مهر، المنار گزارش داد،‌ رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود و نقض آتش بس در جنوب لبنان، سحرگاه امروز جمعه شهرک النبطیه الفوقا را در شهرستان النبطیه هدف حمله هوایی قرار داد.

بر اساس گزارش منابع لبنانی، رژیم صهیونیستی بامداد امروز هم شهرک «بیت یاحون» را در جنوب لبنان هدف حمله هوایی قرار داد.

 

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه