ترامپ: ایران توافق آتش بس را نقض کرد
کد خبر : ۹۱۷۲۱۶
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
-
زمان : ۲۰:۰۲
|
دسته بندی: اسلایدر

ترامپ: ایران توافق آتش بس را نقض کرد

پول و تجارت : ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی تروث سوشال نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد به طرف کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کردند، شلیک کرد.

به گزارش پول و تجارت به نقل از مهر، الحدث در گزارشی نوشت:دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران توافق آتش بس را نقض کرده است.

ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی خودش موسوم به تروث سوشال نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد به طرف کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کردند، شلیک کرد. یکی از پهپادها ضربه محکمی به عرشه بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گران‌قیمت وارد کرد. کشتی آسیب دید اما به مسیر خود ادامه داد و ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.

ترامپ مدعی شد: واضح است که این یک نقض غیرمسئولانه توافق ما برای آتش‌بس است.

 

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه