نبویان: بعد از حمله دیشب، هیچ مذاکره‌ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود/ منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ مسئولان مذاکرات هستیم
کد خبر : ۹۱۷۵۵۶
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
-
زمان : ۱۷:۲۲
|
دسته بندی: اسلایدر

نبویان: بعد از حمله دیشب، هیچ مذاکره‌ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود/ منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ مسئولان مذاکرات هستیم

پول و تجارت : نماینده تهران در توئیتی نوشت: منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.

به گزارش پول و تجارت به نقل از خبرآنلاین، سیدمحمود نبویان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ضمن تشکر از سپاه قهرمان ما به خاطر پاسخ به تجاوز دیشب رژیم آمریکا و در نتیجه نقض بند یک تفاهم نامه، مطابق بند ۱۳ قبل از عمل به بندهای ۱۱،۱۰،۴،۵،۱ هیچ مذاکره ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود.

منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.

نبویان: بعد از حمله دیشب، هیچ مذاکره‌ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود/ منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ مسئولان مذاکرات هستیم

 

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه