لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

در پایان معاملات دوشنبه، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد ۰.۴۶ درصدی، معادل ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد از ارتفاع این شاخص در سطح دو میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۰۷ قرار گرفت. رشد ارتفاع نماگر اصلی بازار سرمایه در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به‌ عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی موازی به ثبت رساند و با رشد ۰.۳۴ درصدی در پله ۷۴۹ هزار واحدی باقی ماند. دیروز همچنین ارزش معاملات خرد دو هزار و ۷۴۱ میلیارد تومان و حجم معاملات ۶.۶ میلیارد برگه سهم به ثبت رسید. بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی در این روز نیز حکایت از ورود ۱۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پول حقیقی دارد.

۱۰:۴۹⏰

همزمان با قرمزپوشی وبملت در بازار سرمایه ضملت۰۱۰۵ با افت قیمت ۲۳ درصدی روی قیمت ۱۲۳ ریال به عنوان قیمت معامله قرار دارد.

۱۰:۳۹⏰

ضسپا۲۰۰۶ با افت ۱۷ درصدی قیمت ۲۱۰ ریال را به عنوان قیمت معامله نشان می دهد.

۱۰:۲۱⏰

پالایشی ها نیز اکثر در کف قیمت در حال معامله هستند شپنا و شبندر با کاهش یک درصدی در کف قیمتی خریدار دارند شتران صف فروش کم حجمی را تجربه می کند

۱۰:۰۴⏰

تا این لحظه لقب پرتراکنش_ترین نمادها به ترتیب به نمادهای بورسی فولاد، شپنا، وبملت، فملی، ذوب، شبندر و شستا و نمادهای فرابورسی کرمان، کرومیت، خاور، فرابورس، بیوتیک، سمگا و زماهان اختصاص یافته است.

بجز فولاد، فملی، کرمان و زماهان سایر نمادهای پرتراکنش در مدار منفی داد و ستد می شوند.

۰۹:۴۴⏰

خودرویی ها با گرایش منفی اکثرا با صف فروش همراه هستند نماد #خودرو صف فروش ۱۳۰ میلیونی را تجربه می کند. فروشندگان #خساپا و #خگستر نیز صف نشین شده اند.

۰۹:۳۳⏰

حکشتی که در ابتدا روی صفر قیمتی بود در حال حاضر با قیمت ۱۱،۱۳۰ ریال در بازه منفی ۱ درصد قرار دارد.

۰۹:۳۰⏰

فملی از معدود نمادهای سبزپوش است. اکنون این نماد بورسی حوالی ۷۰۸ تومان نیم درصد مثبت داد و ستد می شود.

۰۹:۲۴⏰

تجلی در قیمت ۲۲۸ تومان با صف خرید همراه است.

۰۹:۱۹⏰

خگستر در قیمت ۴،۵۲۱ ریال با افت ۱ درصدی مواجه است.

۰۹:۰۵⏰

بازار امروز با برتری فروشنده ها آغاز شده و فعلا ۷۳ درصد از نمادها با افت قیمت مواجهند

جمع ارزش صف های خرید به ۱۰۰ میلیارد تومان می رسد در حالی که بیش از ۶۹۰ میلیارد تومان برای جمع آوری کل صفوف فروش لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *