گزارش روزانه بورس 28 خرداد/ ریزش 20 هزار واحدی شاخص کل

گزارش روزانه بورس ۲۸ خرداد/ ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل – اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام دومین روز کاری هفته را پرعرضه تر از روز گذشته آغاز کرد، که به نظر می رسید گزارشات ضعیف گروه خودرویی در به هم زدن جو نسبی بازار تاثیر بسزایی را داشتند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 20 هزار واحدی به ارتفاع 2 میلیون و 162 هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن با ریزشی 11 هزار واحدی، به ارتفاع 732 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «خودرو»، «وبملت» و «میدکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «خاور» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند.

همچنین سه نماد «وبملت»، «خساپا» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «عالیس»، «زفجر» و «فرود» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 28 خرداد ماه 1402، مبلغ 7 هزار و 650 میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 650 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 123 نماد در محدوده مثبت و 285 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 103 نماد در محدوده مثبت و 191 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *