بازی Kena: Bridge of Spirits در راه کنسول‌های ایکس باکس است

نویسنده: مسیح کریمی // جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶ اخبار بازیبازی Kena: Bridge of Spirits در راه کنسول‌های ایکس باکس است

به‌تازگی سازمان ESRB بازی Kena: Bridge of Spirits را برای کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس فهرست کرده است.

بازی Kena: Bridge of Spirits در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شد و توانست با تحسین منتقدان و گیمرها مواجه شود، اما نزدیک به ۳ سال از عرضه آن می‌گذرد و هنوز شاهد عرضه آن روی دیگر پلتفرم‌ها نبودیم و اکنون طبق جدیدترین اخبار بازی،‌ این بازی اکشن ماجراجویی برای کنسول‌های دیگر سرانجام عرضه خواهد شد. به‌تازگی ESRB نسخه دیلاکس بازی Kena: Bridge of Spirits را برای عرضه روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس فهرست و رتبه‌بندی سنی کرده است.

براساس اطلاعات ثبت شده، شرکت Maximum Entertainment مسئولیت نشر این بازی را روی کنسول‌های ایکس باکس بر عهده خواهد داشت. این در حالی است که استودیو Ember Lab، سازنده بازی Kena: Bridge of Spirits به‌عنوان ناشر بازی روی کنسول‌های پلی استیشن و پی‌سی بوده است. در حال حاضر عرضه بازی روی ایکس باکس به شکل رسمی تایید نشده است، اما باتوجه‌به فهرست شدن بازی در ESRB می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد اعلامیه رسمی در این رابطه باشیم.

استودیو امبر لب پیش از این وعده داده بود که بازی Kena: Bridge of Spirits احتمال دارد برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه شود، اما از آن زمان اطلاعات جدیدی منتشر نشده است. این استودیو هم‌اکنون در حال ساخت بازی جدید خود است که امبر لب ادعا می‌کند این بازی کمی جاه‌طلبانه‌تر از بازی کنا خواهد بود. زومجی در بررسی بازی Kena: Bridge of Spirits نمره خوب ۸ را داده است.

تصاویر The Wolf Among Us 2؛ دیدار دوباره با بیگبی بازی Human Fall Flat 2 با تأخیر مواجه شد بازی Star Wars Outlaws شامل بازی کارتی محبوبی است تریلر گیم‌پلی F1 24؛ رقابت‌های نفس‌گیر فرمول یک زمان عرضه Darkest Dungeon 2 برای پلی استیشن اعلام شد منبع Gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *