کارگزاری خلیج فارس در کنار باشگاه استقلال

کارگزاری خلیج فارس در کنار باشگاه استقلال

مراحل قانونی انتقال مالکیت تیم فوتبال استقلال به هلدینگ خلیج فارس، امروز به صورت رسمی طی مراسمی در وزارت اقتصاد انجام و باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران، از این پس یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس شد.

به گزارش «پول و تجارت» به نقل از روابط عمومی کارگزاری خلیج فارس، مراحل قانونی انتقال مالکیت تیم فوتبال استقلال به هلدینگ خلیج فارس، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت رسمی طی مراسمی در وزارت اقتصاد انجام و باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران، از این پس یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس شد.

این کارگزاری به عنوان کارگزار خریدار واگذاری ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به کنسرسیومی از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به ارزش ۲.۸ همت عمل نمود.

ورود باشگاه استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس می‌تواند نقش مهمی در رشد و شکوفایی این باشگاه و ارتقاء جایگاه ورزش کشور داشته باشد و کارگزاری خلیج فارس در کنار همه علاقمندان به ورزش و تمامی ذی‌نفعان در این امر مهم، تمام تلاش خود را برای حضور هرچه بیشتر در بازار سرمایه به کار خواهد بست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *